Voff!

La precis på luren efter ett väldigt intressant samtal. Det var med kvinnan som eventuellt ska komma att föda upp den valp som vi sedan planerar att köpa. Gillar verkligen hennes inställning och sätt att se på hunduppfödning så det känns mycket bra. Då får vi bara hoppas att hon gillar oss också efter att vi träffats. Vilket vi ska göra om ca. 2 veckor då hon kommer hem från sin semester. Här nedan kommer två bilder på mamma och pappas hundvalp som nu är 14 veckor om jag inte är misstar mig helt. Det är tänkt att hon ska jaga älg men som det ser ut nu verkar fåglar vara det mest intressanta som finns! :p




Nybadad! Stackaren ser inte så jätteroad ut.


Ska försöka komma ihåg att ta några nya bilder på henne. Hon växer så att det knakar.

Sötaste Bonny tuggar på sitt tuggben

Tuggar febrilt på sitt tuggben.


Hur söt får man lov att vara?! Jag tror att jag ska kidnappa henne!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback