Guten morgen!

Det är inte varje dag jag vakar kl 5 och är utvilad. Kan bero på att jag somnade kring sju igår på kvällen. Det var så sjukt hur trött jag var då jag körde hem från jobbet!! Jag hajjade till flera gånger av att jag var på väg över på den andra sidan av vägen. Inte bra!! Hade jag varit smart så skulle jag kanske ha stannat en stund men risken hade varit att jag somnat i bilen och vaknat nu på morgonen.. Jaja, så kan det gå. Stackars Samuel fick roa sig på egen hand och allting jag skulle ha plockat undan igår får jag istället lov att plocka undan idag.

Det var väl bara det jag ville säga för stunden. Det har kommit upp lite bilder på facebook från vår resa till Marmaris som vi gjorde tidigare i sommar. Jag mitt klantarsle glömde ju kameran på bänken i hallen, inte så lyckat!! Kanske visar några av de senare om jag hittar några dugliga. Nu ska jag ta tag i jobbet. Hejhej! 


/I 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback