God morgon

God morgon på er! Sovit gott? Tänkte inleda med att säga att det tydligen inte var en DM- utan en Coop Cup-match som vi såg på igår... Hur som helst ingen vanlig seriematch med tanke på förlängningen. Då har vi klargjort det. Vill ni läsa vad Piteå Tidningen hade att säga om matchen kan ni läsa det här. Kom för övrigt till jobbet för drygt en timme sedan och sitter nu och inväntar faktureringsunderlagen. Det blir lite dött ibland så då har jag fått order att göra vad jag vill, läsa en bok eller så. Men istället så skriver jag lite här.


Funderar på hur jag ska klara av att rida idag igen, för jag har en genomgående tränignsvärk i hela kroppen. Kommer inte ihåg sist jag tränade. Blev förkyld förra sommaren då jag precis hade börjat jobba här, och sedan har det hållt i sig mer eller mindre sedan dess. Ruskigt drygt men nu känns det som att halsen börjar bli bra igen. Är bara på kvällarna och mornarna som den tjorvar nu så det kanske är dags för ett litet löppass någon dag. Vi får se. Nu ska jag gå och se hur blommorna mår, kan slå ihjäl några minuter med att vattna dem. Hejhej! /I 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback