Dagens lunch

Alspånsrökt någonting, potatissallad och körsbärstomater. Helt ok för att vara färdigmat. Måste bli bättre på att göra storkok, alternativt bli bättre på att laga mat överhuvudtaget.




Om ni inte redan listat ut det så är det stendött här på kontoret idag. Ibland är det tusen saker som måste göras och ibland är det som nu, helt dött. Anledningen till varför jag är kvar är för att det är bra att någon är tillgänglig om det ringer eller kommer upp någon som behöver hjälp med något. Tacka vet jag radio och internet. Har passat på att googla om blommor. Är lite bekymrad över de som är här på avdelningen. Jag har vattnat dem men de ser ändå väldigt ledsna ut och har fått bruna blad. Funderar på om jag har vattnat för mycket, det är ju väldigt fuktigt i luften nu under röten och så. Någon som vet?

 
Tjejen med gröna fingrar!

Nu börjar Hallå P3 och det är Maria Montazami som är gäst, kung! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback