Julmys i Augsburg


Ganska fint att gå runt i City Galerie, det försämrar inte den uteblivna julkänslan direkt. Hoppas att den förbättras ytterligare imorgon i samma veva som jag kliver ur planet på Kallax. Åååh, jag längtar så mycket efter alla er där hemma! En annan sak jag längtar efter är farmors älgsylta som jag vet att jag kommer att få äta på lördag. Mooohaha! Det är en av de bästa sakerna på julbordet! Det kan till och med vara en av de godaste sakerna jag vet! Och då är jag bortskämd med god mat! Alla i familjen Lindgren (alla utom jag tydligen) är ena rackare på att laga god mat. Jag är lyckligt lottad!






Bilderna är från i lördags, älskade mamma och syster!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback