Tisdag 27e December - Hej!


Hej på er! :) Jag tänkte bara titta in och säga hej samt lägga upp några av bilderna från julhelgen. Bilder från en av tre kameror. Haha, har ingen koll på vart jag har de olika bilderna snart. Dessa är i varje fall från juldagen uppe i Moskosel. Detta år har varit extremt då det kommer till temperaturen så det var väldigt skönt att vara ute. I vanliga fall kan det vara närmare 30 minusgrader där uppe men nu var det nollgradigt båda dagarna. Tackar jag väldigt mycket för med tanke på att jag inte är van kylan riktigt.


Bonny och Bruno. Lyckades få en bild på hur han hela tiden springer och håller hennes svans i munnen. Han gjorde även så på Ali då han fortfarande levde. Knashund!


Gick runt osminkad och i onepiece nästan hela tiden. Skönt!!


Busbonny! Det bor fortfarande en liten terrorost i henne även fast hon nu hunnit bli nästan 9 månader. Inomhus är hon dock en duktig flicka och är lugn och fin :)


Samuel gick också runt i onepiece.


Nu har vi som ni kanske sett på twitter blivit med hund. Tar det historian någon annan gång. Nu ska jag förbereda lite inför ikväll. Vi ska ha en liten nyårsfest. Pre-nyårsfest då Kicki åker hem redan innan helgen. Sköt om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback