Onsdag 7e December

Dagen började lite som den ville. Båda hissarna var av okänd anledning ur funktion och det spöregnar ute. Regnet gör inte så jättestor roll men regn innebär inge snö. Hissarna däremot. För mig spelar det kanske mindre roll då jag "bara" bor på 10e våningen men för de stackarna som bor på 18e våningen får det lite jobbigare.

Lektionen jag i vanliga fall har på måndag morgnar är idag på studiebesök på MAN Roland men då jag har redovisning senare i eftermiddag kunde jag tyvärr inte följa med och får nöja mig med att göra annat. Sitter i skrivande stund på skolan och finlirar det sista inför redovisningen och om en dryg halvtimme börjar min första lektion för dagen.

Jag slutar kl 5 i eftermiddag och då har jag möte med en annan grupp där vi ska fördigställa vår pp-presentation vi ska göra nästa lördag. Ingen rest, ingen ro. Hur är allt hemma i Sverige?

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Bara fint här.Kom just in efter en löprunda med Bonny. Nu har jag värmt mig köttsoppa och ska äta..Kram

2011-12-07 @ 14:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback