Jag är glad!

Just i detta tilfälle är det väldigt angenämt att vara Ida Lindgren. Jag gjorde precis min presentation i Business English och jag fick ett betyg på 100%. Min lärare sa att det var (citat) "genious". Rakt igenom. Det är aldrig fel att höra. Speciellt då jag haft huvudvärk de senaste dagarna för att jag varit så stressad över presentationen i lördags och den idag. Nu känner jag verkligen att jullovet är nära! Jiho!!! Bara en lektion i eftermiddag, två imorgon och sedan kommer jag hem. Då kan jag lova er att jag ska ha jullov på riktigt! Inga skolböcker har jag tänkt ta med mig hem. Inte en endaste liten. Bara datorn. Om jag får något infall och vill läsa. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback