Christmas party


I fredags var det Christmas Party och det firades med buller och bång. Kvällen var en riktig höjdare, tyvärr var vi inte lika framgångsrika med fotograferingen.

Det började med att jag och Istvan kollade handboll. Han är den enda som jag lyckas övertala att kolla med mig. Saken är den att han är mer insatt i det svenska landslaget än vad jag är. Han är väldigt insatt då det kommer till allt tycker jag. Han kan alla barnprogram, namn på historiska människor, sportprofiler, politiker och ja allt. Sådana personer imponerar på mig! Sådana som vet mer än jag själv.

Tillbaka till ämnet. När matchen var över gick vi till Stefanias krypin där festen var i full gång. Efter några timmar med skränig musik från sönderspelade högtalare gick vi upp på 19e våningen där det var fullt hålligång. Jag hade egentligen inte tänkt att vara med då jag vet hur det var sist de anordnade en fest på 19e. Då var det så mycket folk att det inte gick att röra sig eller höra vad någon sa men efter lite övertalning så följde jag med ändå. Till min positiva förvåning var det inte lika mycket folk denna gång och det blev en väldigt lyckad kväll. Att dricka rödvin får dock sina konsekvenser dagen efter och jag var lite tyngre i huvudet än vanligt men vad gör det om 100 år. Jag är bara 22 år och som utbytesstudent i Tyskland en gång i livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback