Gym!

Hej hej, hemskt mycket hej!! :) Självdisciplinen svek inte så det blev en vända till gymmet och det är jag väldigt glad för! Var hur skönt som helst att få svettas ordentligt för en gång skull! Tänkte att detta skulle bli en tradition hädanefter, har verkligen saknat det! Vägde mig också, vilket var över ett halvår sedan. Är inte det minsta brydd om min vikt egentligen men det kan ju vara kul att veta vad som hänt då det varit ett lååångt uppehåll med allt vad träning heter. Har inte hänt så mycket förutom att jag tror att musklerna har bytts ut mot något mjukare, om man uttrycker det så ;) Jag bjuder på en bild som kanske egentligen är blogg-förbjuden men ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte!
Fit nå nanting! Ser ju nästan ut att vara lite tränad på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback