Vedafallet

Hej mina kära bloggläsare! Jag ser att ni har varit väldigt bra på att vara in här och hälsa på i helgen. Jag har till och med slagit rekord. Ledsen bara att jag inte varit så bra på att uppdatera så att ni haft något kul att läsa. Tänkte att det skulle bli ändring på det nu! =)
Helgen har varit fantastisk! Vi har gjort allt och inget, sovit länge, ätit underbart gott och haft det allmänt mysigt!! Det är uppe i Vedafallet vi har varit, där Samuels morfar har sitt barndomshem som de nu nyttjar som stuga. Vi fick sällskap av dem fram till lördag efter middagen, sedan blev vi ensamma igen. Trodde vi, det dröde inte länge så kom Samuels moster och hennes familj som har en stuga en bit bort. Här kommer ett litet bildregn från helgen.
På fredagen då vi var ute med båten.
Jag gjorde röran jag skrev om. 5/5 möjliga!
Såhär kan man göra om man inte har någon skål, väldigt praktiskt!
På fyrhjulingen!
Gillar för övrigt mina vintage Ray Ban som jag fått av pappa. Som omväxling till mina 2140.
Samuels morfar, Karl-Erik. Här hyvlar han spån till fisken som vi rökte.
Rökt fisk
Samuels kusin, Olivia.
Nu ligger jag utslagen i soffan och funderar på om det är den stora godispåsen på nästan 2 kg som gjort att jag har lite ont i magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback