Passion for fashion?

Det här är inte på något sätt någon modeblogg, just för att jag inte är det minsta modeintresserad utan vandrar runt i det jag känner för. Däremot finns det saker jag inspireras av, som då jag läser tidningen, ser film, glider runt på internet osv. Jag har inte så stora begränsningar då det kommer till vad jag klär mig i men det finns en sak som jag aldrig kommer att haka på och det är denna förbenade hype på fjädrar i håret. Extensions med fjädrar istället för hår. Jag förstår inte grejen med dem och dessutom är det äckligt.


Bilden är hämtad härifrån.


Värt att poängtera är ju dock att jag har fläkt ur mig detta tidigare, inte just fjädrarna men att jag inte förstår grejen då det blivit en hype på någonting.. Haha, det gick dock inge bra för då gällde det stuprörsjeans och converseskor. Sen kan ni ju gissa hur det gick... Idag säger jag att jag aldrig mer ska ha på mig bootcut och vad jag har för favoritskor vet ni ju. Eller, mina favoritskor är egentligen inga converse men de är inspirerade och ser ut precis som converse.



Mina favvoskor (av de platta) som jag går och står i flera gånger i veckan. Tänkte skriva varje dag men då ljuger jag. Grymt sköna och kommer från Kingsland. Efter dessa kommer dock converse högt upp på listan. Kommer jag någonsin att lessna på dessa?? Tror inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback