Tillåt mig att bikta!!

Jag har tagit en alvedon!! Det är dagens bikt. Jag har även svurit en hel del, det kanske man också ska bikta. Anledningen är för att jag av någon outgrundlig anledning har en huvudvärk som inte är från denna värld. Jag ramlar snart av stolen, så ont har jag.


Jag brukar aldrig ha det men nu tar det så ont att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag tog en alvedon och drack en massa vatten för ca 2 timmar sedan även fast jag är lite emot tabletter och tycker att det är onödigt men nu har jag så ont att jag är beredd på att göra vad som helst. Dock hjälpte det inte ett dugg utan det dunkar fortfarande. Så länge jag håller huvudet helt stilla så går det bra men så fort jag vrider på huvudet, ställer mig upp eller pratar så känns det som att det ska flyga iväg. Sedan att städerskan kör omkring med en 1000dB-maskin gör inte det hela bättre.


Så en sak är säker - jag kommer inte att jobba över en enda minut idag. Då klockan slår tre är jag redan på väg ut igenom dörren.

Här får ni en lite småvulgär bild som jag hittade då jag googlade på "huvudvärk". Kanske inte den mest lämpliga bilden att lägga upp på en blogg men jag kan inte låta bli. Haha, jag heller inte låta bli att skratta då jag ser på den. Ännu ondare i huvudet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback