Tack för i sommar Luleå Hamn!

Och Bogserbåtsbolaget! Idag var min sista dag på Luleå Hamn och Bogserbåtsbolaget för denna sommar. Här kommer ett par sköna bilder på det härliga gäng som jag har jobbat med under de senaste somrarna.
Detta är kontoret jag har spenderat dagarna på.
Som tack för min tid där så hade de köpt en jättefin blomma till mig.
Det har varit en väldigt rolig och lärorik tid som jag är väldigt tacksam för och att få så fina ord som jag har fått idag trodde jag aldrig att jag skulle få. Det gör det än roligare att jobba om än jobbet och arbetsplatsen är toppenbra som det redan är. Vi får se, kanske är jag där även nästa sommar. Om jag vill så är jag då välkommen. Det känns tryggt att veta. Ska lägga upp ett inlägg senare på fler bilder som jag har tagit under sommaren. Men det får bli later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback