The other woman

Det bästa sättet för att bli på bra humör igen är att omge sig med människor som man tycker om så som pojkvän, familj, vänner eller vad man nu känner för. Så jag valde att borra ner mig i min finastes famn och det gjorde det hela väldigt mycket bättre. Vi såg The other woman med bland annat Nathalie Portman. Det var ingen munter söndagsfilm men helt okej i alla fall.



Detta är ett tidsinställt inlägg så jag sitter på jobbet då detta kommer upp. Sista jobbveckan för i sommar nu och sedan blir det att börja förbereda inför Tyskland. Kan skriva ett inlägg senare om vad det är jag ska göra där. Efter jobbet måste jag förbi Kopparnäs för att leta linsskyddet till kameran. Det försvann igår men jag vet inte när det försvann. Fuck! Jaja, håll tummarna för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback