Mina älskade converse har gått och dött.

Dumma, dumma Ida! Alltså allvarligt! Mina converse är svarta istället för vita sedan i lördags. Jag vet ju av erfarenhet att de blir skitiga på festivaler men då vi egentligen inte hade tänkt gå ut så tog jag det nyaste paren av mina converse-skor. De ligger i vattenbad nu i hopp om att de ska återhämta sig men har ändå hunnit spana på ett par nya ifall de inte hinner återhämta sig. Det känns ju dock lite onödigt att köpa tygskor nu, sommaren är ju i princip över. Plus att jag egentligen har köpförbud på allt vad gäller skor och kläder. Det gick ju bra med klänningarna.. så då är än strängare förbud nu. Jaja, får se hur jag löser detta världsproblem. Här kommer en bild från lördagen.
Bakrifrån fv. faster Anja, min kusin Emil inklämd där bak, Markus, mamma, jag och lillasyster Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback