Tisdag 9e Augusti

God morgon! Sovit gott? Det dåliga vädret gjorde mig strandsatt i soffan så det blev en film och mys. Imorgon (läs: idag) däremot tänkte jag vara lite mer aktiv efter jobbet. Planen är att jag ska träna en vända och sedan fixa lite i lägenheten. Åka med allt skräp till återvinningen, sortera tvätten inför imorgon, diska, dammsuga och så vidare. Ska även packa upp resten av beställningen från H&M som jag fick förra veckan. Det har av någon anledningen inte blivit av ännu. Hittils ser det bra ut men den gråa klänningen, som jag hoppades mest på, var en riktig besvikelse! Ser ut som ett tält/nattlinne/något som katten släpade in. Det lönar sig dock inte att skicka tillbaka den då frakten kostar lika mycket som själva klänningen i och med att jag köpte den från rean. Haha, komiskt! Menmen, så kan det gå. Eventuellt att jag tar fram min kreativa sidan och kanske syr om den. Det kan ju knappast bli värre, tänker jag.


Detta inlägg är tidsinställt då jag är lite upptagen på jobbet denna vecka. Om ni kikar in senare så kommer det att komma upp ett till tidsinställt inlägg. Halv tio ska det dyka upp om allt gått som det ska.


Hade ingen passande bild att pryda detta inlägg med så jag gick till facebook och kikade och hittade denna.

Det är en gammal bild på mig och Pepita från en tävling i Finland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback