Söndag 21a Augusti

Internet har av någon outgrundlig anledning inte fungerat idag, förrän nu. Det är väldigt frustrerande då jag inte kan plugga som jag vill utan att ha tillgång till allt på internet. Men skit i det, nu är det ju som det ska igen. Och då kan jag passa på att skriva några rader här också.
Snart är klockan 17 och jag har inte varit vaken i mer än fem timmar. Pinsamt men sant. Vi såg klart filmen som gick på 3an igår, The Fast and the Furious: Tokyo Drift och sedan gick vi och la oss. Nu har det alltså blivit två nätter i rad med väldigt många sovtimmar. Välbehövligt många sovtimmar! Sedan vi vaknade har vi hunnit städa hela lägenheten (behövdes! inte gjort på säkert en vecka) och därefter tränat skiten ut oss själva (läs: rört på oss). Alldeles strax ska vi till Kopparnäs där det än en gång bjuds på storslagen middag och det ryktas om att även Fia gör oss sällskap. Riktigt kul! Nä nu ska jag gå och borsta ut mitt halvtorra hår och sedan börja röra på oss. Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback