Min sommarlista

Här kommer en lista på vad jag har gjort i sommar samt vad jag hade velat göra men som har uteblivit av en eller annan ogiltig anledning.

 

I sommar har jag inte:


1.  Besökt Piteå Havsbad. Varken dag-eller kvällstid.

2.  Badhusparken. VARFÖR har jag inte varit i Badhusparken? Bor inte ens en kilometer därifrån. 

3.  Storforsen. Vi körde ju förbi där, varför stannade vi inte? 

4.  Åkt vattenskidor.

5.  Utgång. EN gång har jag gått ut på 1906 i sommar. EN!  

6.  Hälsat på i Moskosel. Förhoppningsvis blir det nu i helgen eller helgen därpå. 

7.  Sålt saker på loppis. Skulle verkligen behövas men i vanlig ordning får det bli nästa år. (Läs: 2097)

8.  Fått någon fisk..

9.  Köpt några nya converseskor

10.




Saker som jag HAR gjort denna sommar:

1.  Varit iväg med husvagnen

2.  Hängt i södra hamn. Japp, men inte mer än två gånger och sammanlagt kanske 2 timmar. Skamligt!

3.  En utlandsresa.

4.  Jobbat 7 veckor. Väldigt välspenderad tid; lärorikt och väldigt kul! Även fast det är 4e året i rad så lär jag mig fortfarande och får alltmer större ansvar.

5.  Sovit. Skulle vilja sova nu också men det får vänta någon timme.

6.  Sovit för lite. Lite motsägelsefullt men det är i och för sig hela livet så...

7.  Sett ovanligt mycket filmer.

8. Piteå Dansar och Ler. Sammanfattningsvis så tror jag att PDOL får klara sig utan mig hädanefter. Hälften av matstånden kommer att gå i konkurs då, men det är smällar man får ta.

9.  Kontaktat en hunduppfödare.

10.  Lyssnat på P3 otaligt många timmar.

11. Tackat nej till att bli chefsredaktör på universitetstidningen.

12.  Blivit antagen till att läsa på Augsburg Universität. (Fick ERASMUS-stipendiet tidigare i år och sökte sedan till universitetet i Augsburg.)

13.  Haft nageltrång för första gången i mitt liv. Tack och lov är det åtgärdat nu.

14.  Gått omkring i alldeles för mycket svarta kläder. Gillart!

15.  Försökt återuppta mitt tränande. 

16. Ätit grillad majs! :D

17. Fiskat

18. Badat i svenskt vatten. Det är stort!

 

Denna lista kan göras huuur lång som helst märkte jag. Jag kan fylla i den allt eftersom jag kommer på vad jag har gjort/inte gjort. Deal?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback