Packar!

2011-08-04 ≈ 18.00 Mitt kära hjärta är på jobbet och är duktig så jag sitter här i min ensamhet och funderar på om jag ska orka ta tag i packningen inför imorgon. Helst skulle jag bara vilja sova för jag är så obeskrivligt trött. Anledningen? Mindre än sex timmars sömn alldeles för många nätter i rad! Min kropp kräver sina timmar men jag tror dock jag biter ihop och gör bort det för så fort jag kommer från Luleå imorgon och Samuel kommer hem från jobbet så vänder vi och blåser iväg med husvagnen på en liten helgtrip.


Sådär hade jag skrivit i ett inlägg igår, och då var klockan strax efter sex på kvällen. Det hela slutade med att jag somnade i soffan, vaknar två timmar senare och stiger då upp, går och pissar och sedan till sovrummet för att ta tag i packningen, lägger mig på sängen och somnar igen. Vaknar strax efter 4 på morgonen, utvilad och pigg. Packningen å andra sidan var det fortfarande ingenting gjort åt.


Allt går inte alltid som man planerat, men vad gör det. Hann ju göra det nu på morgonen istället. Hann även koka både potatis och ägg, så till lunch blir det kokt potatis med ugnsgratinerad falukorv inlindad i bacon och riven ost. Äggen är till i kväll då jag tänkte göra en räk/rom/ägg-röra att sätta på tunnbröd. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback