Onsdag 3:e Augusti

När klockan slog tre så satt jag fortfarande kvar på kontoret. Huvudvärken släppte senare på eftermiddagen så jag täntke att det var lika bra att jobba på. Det är inte alltid det flyter på så då det väl gör det så är det bara att ta tillfället i akt. När jag slutligen begav mig hemåt så blev det några timmars stopp i Norrfjärden och Kopparnäs. En power nap, en timmes ridtur, häng i stallet, lite mat och så vidare. Har även hunnit vara förbi och provat ut tennarmband, ett till mig och ett till Samuel. Det var lite svårt att välja färg och urseende då alla är så fina, ville ha allihop!
Ungefär såhär såg det ut, det som jag valde. Denna bild kommer dock härifrån!
Nu sitter jag i soffan och ser en film som jag inte vågar se på för det kryllar av råttor i den. Usch! Kommer säkert att få mardrömmar, är livrädd för råttor! På tal om mardrömmar, jag borde gå och sova! Det går inte så bra det där med att vara i säng innan 22.00. Fuck! Jaja, tanken var ju god i alla fall. Sov gott kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback