Onsdag 24e Augusti

Jag lever! och även fast jag inte lägger upp bilder på en massa mat så äter jag. Ni behöver inte oroa er för det. Just nu sitter jag och läser igenom mina anteckningar en sista vända och försöker att inte få panik över hur lite jag har pluggat. Måste intala mig själv att det inte kommer att gå åt skogen..
Hittade tidigare idag en massa filmer då jag kollade igenom mobilen som jag tänkte lägga upp. Det finns dock en risk för att det kan reducera mina vänskapsrelationer till ungefär noll, så jag borde kolla upp med vederbörande innan jag lägger ut någonting. Ni lär ju märka huruvida jag väljer att bevara mina vänner eller inte.
Jag låter så snäll och känslosam i min text. Inte alls kantig.. hård... obrydd... kall eller dum.
Dessutom så undrar jag varför det inte går att göra radbrytningar på min blogg?!?!? Enter, vad är det för svårt med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback