Mat mat mat

Dagens middag fick bli varma mackor med ost, skinka och tomat och en skål med keso, fil, banan och linfrön. Fungerade utmärkt för att mätta hungern och smakade dessutom riktigt bra.
Jag borde inte säga att vi ser en film men det gör vi. Igår såg vi som jag sa den tredje filmen av de vi hyrde i söndags, How do you know. Helt okej rolig. Så idag då vi inte hade några osedda filmer kvar tänkte jag att det var läge för att göra något annat. Men istället så får de på Bogserbåtarna in ett gäng med filmer som jag varken sett eller hört något om, så då blev det till att se en av dem. Den verkar dock lite skum, dessutom är den engelsk. Har någoting emot engelska filmer.. Då vet ni det. Jag kan riktigt se hur anteckningsflaggan vajar fram och tillbaka. Tack och bock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback