Måndag 22a Augusti

God morgon mina kära bloggläsare! Har ni sovit gott? Jag har varit vaken ett tag och har redan hunnit plugga en stund men jag tänkte kika in här lite snabbt och meddela att jag lever och berätta vad vi hade för oss igår. Vi var som sagt i Kopparnäs och åt middag men efter det for vi till David och Carro i Jävrebodarna för en hederlig filmkväll.
Regnbågen kom fram och jag var snabbt uppe med kameran.
Vi hyrde The Switch
Jag tyckte att det räckte med ett halvt kilo chips. Haha, då vi var i Kopparnäs så sa jag högt att vi skulle lägga om våran (min och Samuels, men kanske mest min) dåliga vana att köpa kilostunga godispåsar flera gånger i veckan och istället börja äta chips. Sagt och gjort. Nu visade det sig att David och Carro även köpt godis så det sket sig i alla fall men tanken är ju god.
Nu ska jag gå och gräva fram något att äta till frukost och sedan fortsätta att plugga. Ha det bra så länge! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback