Surströmmingsskiva

Hej busar! Hur mår ni denna söndagmorgon? Är ni som min kära pojkvän möjligtvis bakis idag? Jag tror då att han är det för han har inte stigit upp ännu :p Jag däremot drack bara LOKA igår och är pigg som en lärka. Har varit vaken en stund nu och sitter och jobbar på samma godispåse som igår men det verkar inte finnas något slut på den!
Lördagkvällen till ära var det surströmmingsskiva hos Lina och Joffe med nubbe, sällskapsspel och allt vad det innebär. Det var väldigt gott och VÄÄLDIGT trevligt!
Sötaste Humla som vill komma upp i famnen!
Jag fick stenar. I Samuels skor..
Samuel och Bagge
Charmtrollet Myra!
Jag var chaufför och drack LOKA
Han är inte stor!
Mamma Lina!
Stor-Ida, Erik och Joffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback