Lördag 20e Augusti

God morgon allihopa! Har ni sovit gott? Jag vaknade för någon timme sedan efter tio timmars sömn. Min kropp och mitt huvud behövde det. Igår tog jag det lugnt, jag satt i soffan och pluggade hela kvällen. För att festa till det hela så drack jag vatten i vinglas istället för vanligt glas och till det åt jag popcorn. Det kändes mycket bättre då. Haha.
Har precis ätit frukost och senare ska vi ner på stan för att försöka hitta en taklampa till sovrummet. Det regnar dock fortfarande... Det började i onsdags och höll i sig till igår eftermiddag och det tyckte jag räckte gott och väl, men tydligen inte.. Jaja, det är tur att jag inte är gjord av socker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback