Krysslåda=x-box?!

Vad tänker ni på då ni hör ordet krysslåda?? Det är nämlligen vad Samuel kallar sitt x-box.. Han är ju lite som han är ;) Vi kom tillbaka från stadsrundan för en stund sedan men vi hittade dessvärre ingen lampa som vi direkt föll för, de var så tråkiga allihopa. Däremot köpte Samuel ett par skor, ett par svarta kängor med snörning som till och med jag skulle vilja ha. Riktigt snygga!! På tal om det så har jag ju lovat att jag ska visa skorna som jag köpte tidigare i veckan. Får se när jag tar mig för att göra det.. Ikväll vette sjutton vad vi ska göra. Jag pluggar då på och skulle kunna tänka mig att göra det hela kvällen också. Får jag bara en rejäl godispåse att hänga med så är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback