Jag älskar vattenmelon!

Idag var vi bjudna på middag i Kopparnäs och dagen till ära hade pappa gjort potatismos och älskav med gräddsås. Tillsammans med svartvinbärsgelé är detta en av mina absoluta favoriträtter, vilket min kära far är väl medveten om. Utöver det så gillar jag också vattenmelon väldigt mycket och utifrån bilden kan ni säkert räkna ut att antalet besök på toaletten för att tömma urinblåsan har varit flertaliga de senaste timmarna. De turerna har också fått utgöra dagens motion då det regniga vädret inte inspirerade till någon promenad. Den sista turen jag ska göra är även den via toaletten men då för att borsta mina tänder och sedan stupa i säng. Sov gott kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback