Hoppla pålle!

Idag blir det inget gym. Istället åker jag till Norrfjärden för att hoppla pålle. Det är ungefär detsamma, om inte än mer ansträngande. Jag saknar hästlivet väldigt mycket men det har sina fördelar med att vara hästlös också. Kan göra lite hur jag vill med den lediga tiden nu, spontana saker. Saker som annars varit omöjliga utan flera dagars, ibland veckors, planering. Så att ha möjlighet att rida när man vill är väldigt uppskattad från min sida och mamma är nog än gladare som får hjälp då och då. Win win!

Vi blir även middag i Kopparnäs. Pappa är uppe i Gällivare och jobbar så för att slippa äta själv så har hon bjudit oss på middag. Det ryktas om den berömda räksoppan som jag ÄLSKAR!!

 

Ps. Detta är ett tidsinställt inlägg. 

Har ingen bild på hästen jag ska rida imorgon, så ni för nöja er med en på Pepita och jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback