Världens bästa Kicki!

Idag flyttar världens bästa Kicki till Stockholm! Jag är både superkul och jättesorgligt! Kul för att hon har fått jobb och kommer att äga huvudstaden men sorgligt för att jag inte kommer att få se henne när jag vill.  

Då jag börjar tänka på det så är det väldigt deprimerande hur länge vi kommer att vara ifrån varandra. Jag själv åker ju till Tyskland i ett halvår för att plugga och då jag kommer hem så ska jag först till Japan och spela VM och därefter är ju tanken att jag och Samuel har en hund, vilket inte gynnar Kicki då hon är pälsallergiker. Jag får hålla tummarna för att hon har möjlighet att komma och hälsa på mig nere i Tyskland!


Stort GRATTIS B2 för dina framgångar! Du är mer än värd det och jag är så stolt över dig! Ska komma och hälsa på dig i din nya stad så snart jag fåt möjlighet!! Älskar dig vännen!!






Denna bild har sin alldeles egna, långa historia! Säger bara sopflak!









Kommentarer
Postat av: anneli

vad är det du ska tävla i vm i? :)

2011-08-12 @ 20:51:07
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback