Goder afton!

Det blev en promenad, om än en kort sådan. Vi gick till LF och tillbaka för att se Miriam spela fotboll. Vi pratar alltså några hundra meter dit och några hundra meter tillbaka. Hurtigt! Miriams lag (Storfors) vann stort mot Piteå med en väldans massa mål och ett av dem stod hon för. Vädligt kul att se!
Nu sitter jag och kollar på linsskydd för det verkar vara spårlöst borta det vi hade. Saken är den att jag har för mig att jag la det på motorhuven på Samuels bil, så det kan vara vart som helst. Det positiva är att vi inte har att göra med en förmögenhet, så som jag först trodde. Min tanke var att det skulle kosta minst 500 kronor men jag verkar komma undan med ungefär en tiondel av det.
UPDATE! Det blev ett linsskydd och ett uv-skydd till kameran och två minneskort till våra mobiler. Nu är det läggdags, tack för idag och sov så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback