Go MAX!!

Tillbaka i stan igen. Ska bara fräscha upp mig och sedan blir det middag hos Samuels farmor i Hortlax. Det här börjar ju bli genant. Vi åker från middagsbord till mdidagsbord. Och på onsdag ska min farmor göra palt i Kopparnäs. Hehe.
Det gick hur som helst bra överallt idag förutom hos tandläkaren som tvingade mig att betala 700 spänn för att det jag hade bokat tid för helt plötsligt inte ingick i mitt abonnemang. Tack, det var precis vad jag kände för att skänka mina pengar på. På tal om att skänka pengar, om ni har funderat på att göra det så tycker jag att ni ska göra det genom MAX Hamburgerresturang för de skänker tre kronor för varje krona du skänker. Pengarna går oavkortat till SOS Barnbyar, MAX står för alla administrativa kostnader. Åh, MAX är så bra på alla sätt!! Jag älskar MAX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback