Go-Go-Go-Go-Go-Go on with your game girl

Har ägnat morgonen/förmiddagen till att tvätta och städa. Har diskat, bytt sängkläder, tvättat fyra maskiner, rengjort alla mina sminkredskap, rensat ut en massa skräp som ska snöras och nu ska jag ta tag i att göra mig något att äta till frukost. Har under morgonen lyssnat på peppande partymusik för att få igång städ-tagget och bland annat dessa två här nedanför spelades. Hade glömt bort dessa två godingar. Ska passa på att lyssna på de medan jag är kvar här och har tillgång till bra ljudsystem. Tror inte att jag kommer att släpa ner något sådant till Tyskland så då kommer musik inte att vara lika rolig att lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback