En lista

I brist på annat så kör vi en lista. Någon gång måste ju bli den första.

Den här listan hittade jag hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

Namn: Ida Lindgren

Piercingar: Hål i öronen

Tatueringar: Jo

Längd: 162

Skostorlek: 38-39, beroende på skotyp. Jag har väldigt hög vrist.

Hårfärg: Brunt

Fräknar: Lite på sommaren

Motto: Med båda fötterna på jorden kommer man ingenstans.

 

Kär? Jo

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland

Tycker du att du är attraktiv? Vanligtvis inte.

Dricker du? Jo

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Paul Mitchell eller Tresemmé

Vilken parfym använder du? Varierar mellan D&G The One, Jean Paul Classique, Calvin Klein Euphoria och Lancomé Hypnose.

Vad är du rädd för? Ormar, råttor och björnar.

Gillar du att tvätta? Gillar och gillar... men det är skönt då det är gjort.

Gillar du berg- och dalbanor? Ja!! Älskar det!

 

Senaste...

Filmen du hyrde? The other woman, The fighter och How do you know.

Filmen du köpte? Oj, var väldigt länge sedan men jag tror att det var någon av Beck-filmerna

Låten du hörde: Något som spelades på radion.

Låten du laddade ner? Hm.. det var inte heller igår. Kommer faktiskt inte ihåg.

Personen du ringde? Pappa

Personen som ringde dig? Samuel

TV-program du såg? Big Bang Theory

Person du tänkte på? Min pappa.

 

 

Favorit...

Låt: Det varierar från dag till dag.

Sak att göra: Ge bort saker.

Sport: Hästhoppning

Dryck: Vatten. Eller mjölk. Båda!

Kläder: Kavaj. Tillsammans med jeans.

Film: Deckare, actionkomedier eller romantiska komedier.

Bil: Samuel kör Volvo och jag Mercedes, och dem gillar jag då.

Serie: Big Bang Theory.

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Nej. Eller jo, släkt, vänner osv.

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja, garanterat! Det stod dock i pannan på mig..

Varit i slagsmål? Jag och syrran fajtades en hel del.

Blivit arresterad? Nej.

Träffat någon från internet IRL? Nej.

 

Senaste...

Boken du läste? Den Kicki hade med sig till Marmaris. Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter.

Personen du fick e-mail av? Min lärare.

Personen du fick brev av? Ett företag eller en organisation är mer troligt än från en person.

Personen du fick sms av? Samuel

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Ungefär en månad sedan då vi var uppe i Arvidsjaur.

Saken du köpte? Skor.

 


Vad har du gjort idag? Jobbat
Var det kul? Ja, det var jättekul! Mycket trevligare att jobba nu då alla kommit tillbaka från semestern.

Brukar du svära mycket? Njae men jag borde ändå göra det mindre. Sluta vore det bästa.

När stiger du upp på morgonen? Före 05.00

Vad har du på dig? Jeans, tröja och kavaj.

Vad ska du göra ikväll? Middag hos Samuels föräldrar och sedan ska jag försöka plugga lite.

Vad är du allergisk mot? Onda avsikter.

Var har du ont? Ingenstans just nu.

Använder du hårspray? Inte i vanliga fall.

Kan du stå på händer? Om jag får göra det mot en vägg.

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark.

Salt eller socker? Beror på, just nu vill jag hellre ha godis än chips men pommes är godare än hallonkräm.

Gillar du ketchup? Ja, till korv.

Är du glad nu? Jo, det är jag.

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Musik.

Stockholm är... ? ...Sveriges huvudstad. Stressigt. Drygt. Fint.

Göteborg är... ? Har ingen aning själv men har hört att det ska vara fint där.

Kan du sjunga? Jo, men det låter inge bra.

Spaghetti eller makaroner? Spagetti.

Land du vill besöka? Island. Och Irland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback