Det jag saknar

Det är ett av mina örhängen från Efva Attling som jag har tappat bort och det tar så ont för jag tycker om de så mycket och har de ALLTID på mig. Förutom igår då jag av någon anledning hade tagit av mig dem och då försvann ett. Det värsta är att jag redan har blivit av med ett par men då blev de stulna så då försvann båda. Den gången var jag mer förbannad för det finns få saker som gör mig så förbannad som när folk inte kan låta bli andras grejer, men nu känner jag mig bara nere för att det är mitt eget fel att det är borta.
Det första paret fick jag i studentpresent av Olivias familj och jag blev kär direkt så det var därför jag köpte ett par nya när första paret försvann. Nu vet jag dock inte om jag är så sugen på att lägga ut för ytterligare ett par. De är ju inte gratis precis. Åååh! Jag vill svära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback