Dagens lista

Den här listan hittade jag på Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Har inga sådana.

 

Beroende av: Möjligtvis tuggummi. Och nagellack, har alltid lackade naglar.

 

Vad får du oftast komplimanger för: Jag brukar inte få så mycket komplimanger. Det ska i så fall vara skor, kläder, smycken och sådant.

 

Vad säger du för att imponera på någon: Oj, vilka svåra frågor! Fina skor, ögon, bra jobbat. Det kan vara vad som helst. Är egentligen alltför dålig på att ge komplimanger.

 

Hur imponerar man på dig: Genuint snälla människor imponerar på mig. Och de som är bra på något.

 

Brukar du skratta för dig själv: Jaaa!!

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Ja, det var det jag tänkte fråga.

 

Var bor du: Med Samuel

 

Trivs du där: Ja

 

Äger du några converse: Ja

 

Sprit, cider, vin eller öl: Vin, vitt.

 

Hur svarar du i mobilen: ”Hej, det är Ida” , ”Hej” eller ”Hallå?”

 

Antal timmar sömn i natt: Sex.

 

Brukar du komma i tid: Ja, jag är tidspessimist.

 

När mår du bra: När det är städat och jag har koll på saker och ting.

 

När blev du fotad senast: Igår.

 

Hur känner du dig nu: Kissnödig, men annars bara bra.

 

Vanligaste färg på dina kläder: Svarta.

 

Vad tycker du om fötter: Jag tycker inte så mycket, de bara är. Vill dock inte ha någon annans fötter nära mig själv.

 

Vad saknar du: Jag saknar Elin, Kicki, farmor, farfar, mormor, morfar, i princip alla som jag inte varit med på ett tag.  

 

Hade du en bra kväll igår: Jo, den var mycket trevlig.

 

Favorit dryck på morgonen: Varmt vatten med honung.

 

Rakar du benen: Ja

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent. kring elva.

 

Är du blyg: I vissa situationer är jag alldeles för blyg. I andra alldeles för framfusig.

 

Sysslar du med någon idrott: Inte aktivt.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det vill jag inte påstå.

 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag skulle ta på någon tjejs bröst för att se om det är så speciellt som de verkar tycka. Sedan det vanlig som att stå och pissa. Köpt kläder skulle jag också ha gjort, tänkt så kul att köpa kläder då man är kille.

 

Är du nöjd med ditt liv: Jag trivs men jag är inte nöjd. Det borde man aldrig bli. 

 

Är du bortskämd: Då det gäller vissa saker, ja.

 

Vad gör du i morgon: Då jobbar jag, sedan ska jag till Norrfjärden och rida Chezzi. Ska även försöka hinna förbi Jeanette från jobbet och kika på hennes hästar.

 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Jag imponeras av LKAB’s vd och koncernchef Lars-Erik Aaro. Han verkar vettig.

 

Vad längtar du till: Tills jag är färdigutbildad.

 

Har du strumpor på dig nu: Jo, svarta från Newbody.

 

Är det okej att gråta: Absolut!

 

När grät du senast: Såg The blind side förra veckan, då rann det till.

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Investera och bjuda iväg min familj någonstans.

 

Bär du glasögon eller linser: Nej.

 

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej. Oftast inte. I vissa hänseenden har det betydelse.

 

Vill du gifta dig: Det är inte så jätteviktigt för mig. I alla fall inte om man inte har barn.

 

Vill du ha barn: Först vill jag plugga färdigt, jobba, ha en hund, leva livet lite, kanske köpa ett hus. Därefter får vi se.

 

Solar du ofta: Nej, på sommaren ibland.

 

Är du bra på att laga mat: Njae, det vill jag inte påstå.

 

Är du flygrädd: Nej.

 

Hur vig är du: Som ett kylskåp.

 

Är du musikalisk: Det tror jag inte

 

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

 

Tror du på ett liv efter döden? Nej

 

Tycker du om sushi? Ja

 

Vad äter du helst när du ser på film: Det jag känner för. Godis, chips, ostkrokar, popcorn, grönsaker, frukt. Oftast någon av de tre förstnämnda.

 

Har du tandläkarskräck: Nej

 

Vilken ögonfärg har du: Blåa.

 

Biter du på naglarna: Nej

 

Röker du: Nej

 

Hur ofta tränar/motionerar du: Då och då. Tänkte dock att det skulle bli ofta nu.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback