Cute little puppy

Efter jobbet så åkte jag till mamma och pappa för att äta middag. Vi är riktigt bortskämda jag och Samuel, är det inte hos mina så är det hos hans föräldrar vi är inbjudna. Men det är ju så kul att träffa alla så man vill ju bara dit. Plus att man slipper laga mat själv ;)

 

Efter middagen så åkte vi och träffade hunduppfödaren som jag skrev om för en kort tid sedan. Hon var uppe i Piteå i ett ärende och passade på att stämma träff med oss. Vi planerar som sagt att köpa en hund nästa år och har tagit kontakt med en kvinna som föder upp den ras vi vill ha. Om vi var kära i rasen tidigare så är vi än mer kära i den nu, helt underbar! Hon hade med sig en äldre hund och tre valpar som hon har kvar men pga mina utlandsstudier kan vi inte ta någon nu. Hade dock gärna gjort det för de var verkligen fantastiskt fina!

 

Korkade jag glömde dock att ta kort på dem, men istället kan ni få en bild på Bonny då hon flirtar med Samuel. Haha, så rolig bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback