Årets dilemma

Det kliar i mina fingrar!! Jag vill ha ett par nya skor i princip NU! Eller nyss! Och det är då främst ett par höstskor som skall användas dag ut och dag in resten av detta år då jag planerar att det inte ska vara så jättemycket snö på gatorna i Augsburg. Hehe.. Problemet är bara att jag inte kan ta med mig så mycket i min resväska då jag åker ner, plus att det säkert är mycket roligare att shoppa runt i München som är ungefär 60 gånger större än Piteå om man ser till folkmängden. Om inte annat borde utbudet vara lite bredare..


Så frågan är... köpa nu och stilla skosuget eller hålla mig till jag kommit ner? Ha i åtanke att jag faktiskt inte köpt skor på väldigt länge. Har inte köpt ett par på hela sommaren. Haha, det ni!!


Det är dessa tre jag är inne på, dock inte alla tre utan ett par. Gillar de första paret men jag vill inte ha höga skaft, tycker det är mycket coolare med lågt så det lutar allra mest mot det andra paret. Det tredje är precis likadant men bara att det är brunt. Vilket är coolt och riktigt snyggt men jag har en tendens till att gilla svarta skor bättre, även om det skulle vara kul med lite variation.. Hm














Som ni ser så är det så långt ifrån högklackat som det bara går men det är meningen för stövletter, högklackade stövlar osv har jag redan så det räcker till ett helt fotbollslag. Inklusive avbytare!! Dessutom tycker jag att högklackade stövlar med högt skaft är alldeles för mycket "för-några-år-sedan" och passar bättre för de som är 30+. Men det är bara vad jag tycker. Plus att jag redan har ett flertal av fjolårets, och året därinnans modell med lite högre, ungefär vadhögt skaft, både med och utan nitar och gud vet vad. Som jag förvisso tycker fortfarande funkar. Ja.. får fundera på det och se vad jag kommer fram till. Inte vilken modell utan mer när och var jag lägger in min stöt. Höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback